Vepřové v rostlinném kabátku. Beyond Meat obohatí chuťové buňky veganů novou produktovou řadou

Kalifornský startup Beyond Meat, který se v minulém roce pyšnil titulem nejžhavějšího světového IPA, rozšiřuje svoji nabídku rostlinných mas o nový přírůstek – veganské vepřové. Bude se jednat o první produkt společnosti navržený specificky pro čínský trh. Na ten Beyond Meat vstoupila na začátku tohoto roku, a to díky partnerství s americkým řetězcem kaváren Starbucks.

S 18,5 gramy bílkovin na sto gramů výrobku má Beyond Pork přinést chuť a texturu tradičního mletého vepřového, se kterým má být bez problému možné připravit takové pokrmy, jako jsou plněné knedlíčky, nudle nebo masové kuličky.

Společnost uvádí, že se vepřové řadí mezi čínskými konzumenty na samotný vrchol oblíbenosti. Beyond Pork chce zaplnit mezeru, která vznikla nepříliš bohatou nabídkou pro narůstající počet veganů a zároveň cílit na zdravotní benefity, které rostlinné maso nabízí. Podle Beyond Meat obsahuje o zhruba polovinu méně tuků, produkt je navíc vyrobený bez použití geneticky modifikovaných potravin, antibiotik nebo hormonů.