YouTube Shorts
YouTube

YouTube následuje TikTok. Spustil kampaň o YouTube Shorts

YouTube zahájil jednu ze svých dosud největších brand kampaní. Ve spolupráci se slavnými hudebními umělci chce přilákat generaci Z k novému projektu YouTube Shorts.

YouTube nemíní zaostávat za konkurencí a přidává se k trendu krátkých videí nastolenému sociální sítí TikTok. Videa, která zde mohou tvůrci obsahu publikovat, trvají maximálně 60 sekund mají formát na výšku.

Zdroj: YouTube

Prostřednictvím série promo videí se YouTube snaží ukázat, jak je snadné vytvořit si vlastní Shorts a doplnit je o hudbu současných umělců. Všechny hvězdy vystupující v kampani budou také vytvářet a sdílet svá vlastní krátká videa. Do projektu se zapojili například The Weeknd, BTS nebo Camila Cabello.

Reklamní kampaň poběží na YouTube a YouTube TV Google, ale také na konkurenčních platformách, včetně Instagramu, Snapchatu, TikToku a Twitteru. YouTube kvůli hudbě dostupné v aplikaci navázal partnerství dohromady s více než 250 hudebními umělci a vydavateli. Kampaň vytvořil ve spolupráci s newyorskou reklamní agenturou Interesting Development.

Novinka nemá vlastní aplikaci, krátká videa jsou součástí původní aplikace YouTube. Společnost ji poprvé představila v září 2020 v Indii, do Česka se dostala se zpožděním.

Promo na YouTube Shorts.