YouTube zahájil jednu ze svých dosud největších brand kampaní. Ve spolupráci se slavnými hudebními umělci chce přilákat generaci Z k novému projektu YouTube Shorts.
YouTube nemíní zaostávat za konkurencí a přidává se k trendu krátkých videí nastolenému sociální sítí TikTok. Videa, která zde mohou tvůrci obsahu publikovat, trvají maximálně 60 sekund mají formát na výšku.
Prostřednictvím série promo videí se YouTube snaží ukázat, jak je snadné vytvořit si vlastní Shorts a doplnit je o hudbu současných umělců. Všechny hvězdy vystupující v kampani budou také vytvářet a sdílet svá vlastní krátká videa. Do projektu se zapojili například The Weeknd, BTS nebo Camila Cabello.
Reklamní kampaň poběží na YouTube a YouTube TV Google, ale také na konkurenčních platformách, včetně Instagramu, Snapchatu, TikToku a Twitteru. YouTube kvůli hudbě dostupné v aplikaci navázal partnerství dohromady s více než 250 hudebními umělci a vydavateli. Kampaň vytvořil ve spolupráci s newyorskou reklamní agenturou Interesting Development.
Novinka nemá vlastní aplikaci, krátká videa jsou součástí původní aplikace YouTube. Společnost ji poprvé představila v září 2020 v Indii, do Česka se dostala se zpožděním.
Odpovědět
Zobrazit komentáře