Zdroj: Pexels

YouTube odhalil nejsledovanější české reklamy roku 2021

Platforma YouTube zveřejnila nejnovější žebříček YouTube Ads Leaderboard, kde se umisťují nejúspěšnější reklamní spoty předchozího roku. Své prvenství v Česku obhájil T-Mobile.

Žebříček YouTube Ads Leaderboard každoročně srovnává úspěšnost reklam na základě počtu zhlédnutí a celkové interakce diváků s videem. Tedy opakovaných puštění, komentářů nebo přeposílání. Google (pod který YouTube patří) informoval na svém českém blogu, že v roce 2021 mezi diváky nejvíce zabodovala chytlavá hudba, animovaní hrdinové a dlouhodobá práce s komunitou.

Zdroj: Tima Miroshnichenko, Pexels

Stupeň vítězů pro rok 2021

První místo žebříčku, stejně jako v loňském roce, ukořistila reklama společnosti T-Mobile. Vítězný spot Pořád online se odehrává v časové smyčce za hudebního doprovodu beatboxera Endrua. Za reklamou stojí kreativní agentura Saatchi & Saatchi a mediální agentura Mediacom.

Druhou příčku obsadila Česká asociace pojišťoven s kampaní Agresivita zabíjí. Spot Tvař se, že ti každej dluží, který má varovat před agresivním chováním za volantem, vytvořila agentura Beef Brothers. Tváří kampaně se stal stand-up komik Tigran.

Na třetím místě se umístil spot fasfoodového řetězce McDonald’s o vegetariánském burgeru s názvem Tisíc věcí, co tě teď v Mekáči napadnou, když je tu Veggie. Pochází z dílny agentury Bubble.

Na dalších místech následují firmy Mixit, Dedoles, Factcool, Maybelline, Škoda, Rixo.cz a Kofola. Podívejte se na kompletní žebříček:

1. T-Mobile

2. Česká asociace pojišťoven

3. McDonald’s

4. Mixit

5. Dedoles