Uber Eats
Zdroj: Uber Eats

Za objednávání jídla se nemusíte stydět, vzkazuje Uber Eats v kampani

Rozvážková služba Uber Eats si v nové sérii reklam utahuje z francouzských stravovacích návyků a snaží se diváky přesvědčit, aby necítili vinu za to, že si jídlo raději objednají.

Příprava chutného jídla je nedílnou součástí francouzské kultury a tamní kuchyně se ve světě po právu těší velké oblibě. Na tuto notu se rozhodla zabrnkat společnost Uber a ve spolupráci s agenturou Buzzman vytvořila sérii vtipných videoreklam určených pro francouzská média a sociální sítě. Spoty poukazují na nesoulad mezi místními normami, které se týkají jídla a pohodlím, které umožňují rozvážkové služby.

Uber Eats
Zdroj: Uber Eats

„Ačkoliv je od začátku pandemie ve francouzských zvycích objednávání pevně ukotveno, často je v přímém rozporu s místními kulturními normami – věnovat čas vaření, pečlivě nakupovat, jít se ven najíst,“ uvedla značka Uber Eats pro magazín The Drum.

Francouzi, stejně jako i Češi a další národy, ale mají na přípravu jídla stále méně času a energie. Rozvážkové služby jako je Uber Eats se pak stávají spojenci, kteří vyřeší „problém“ s jídlem během pár kliknutí. Ze spotů má být patrné, že objednávání jídla či nákupů je už běžnou záležitostí, a proto se není za co stydět.

Zdroj: The Drum, Buzzman, Ads of the World