Mioora
Zdroj: Mioora

České bambusové prádlo Mioora dosáhlo cíle na Hithitu za 9 hodin

Nová česká značka bambusového prádla Mioora chce rozšířit svou nabídku. Díky rychlému úspěchu na Hithitu se jí to podaří – cílovou částku získala během pouhých 9 hodin.

Značka prémiového prádla Mioora vstoupila na tuzemský trh v letošním roce a setkala se s úspěchem. Zakladatelky Radka Novosadová a Michaela Matějková (spoluautorka ponožkobot Skinners) proto začaly pracovat na další kolekci, kterou si vyžádali sami zákazníci. Do sortimentu k podprsenkám a kalhotkám zařadí bambusové noční prádlo.

Mioora
Zdroj: Mioora

Kolekce Mioory si klade za cíl upozorňovat na to, že zdravý životní styl není jen o sportu a pestré stravě, ale je také o kvalitě produktů, které denně používáme. Většina populace stráví svůj den pouze v jednom spodním prádle a jen zlomek tohoto procenta přemýšlí nad tím, zda má prádlo vhodného střihu a materiálu, který by byl prodyšný, absorboval vlhkost či zápach a byl komfortní.

„Kvalitní prádlo by měl každý zvážit i kvůli zdravotnímu hledisku. Důležitou prevencí proti některým gynekologickým obtížím je dle odborníků právě prodyšné spodní prádlo. Neméně důležitou roli hraje také vhodný střih. Proto například nemáme v nabídce střih tanga, která nejsou vhodná po hygienické ani střihové stránce,“ říká Radka, zakladatelka projektu.

Lokální výroba

Produkty Mioora se vyrábí lokálně v šicí dílně v Beskydech z přírodního bambusu, protože má vlastnosti vhodné pro lidskou pokožku – je měkký, vysoce prodyšný, absorbuje vlhkost i dobře schne, pohlcuje zápach, a k tomu v létě chladí a v zimě hřeje.

Kromě výběru kvalitního bambusu se zakladatelky zaměřují i na střihy, které musí perfektně padnout, aby zákazník o tom, že má na sobě prádlo, doslova nevěděl. To ve výsledku znamená stovky hodin strávených při vzorování. Každému finálnímu modelu předchází minimálně 6 prototypů.

Současně značka dbá i na minimalizaci odpadu, a to tím, že odstřižky látek využívají pro výrobu doplňků do vlasů a obaly nakupují z recyklovatelného papíru.

Na další rozjezd výroby potřeboval projekt finance pro nakoupení většího množství materiálů najednou. K dofinancování poslední části Mioora spustila 19. října na portále Hithit crowdfundingovou kampaň. O produkty byl takový zájem, že se některé odměny vyprodaly během pár hodin. Za jeden necelý den se tak majitelkám podařilo vybrat cílovou částku 80 tisíc Kč.

Zdroj: TZ