Fastfoodový řetězec McDonald’s ve spolupráci s oděvní značkou připravil speciální menu, které připomíná Happy Meal a obsahuje sběratelské figurky. Jedná se o limitovanou edici dostupnou pouze v USA.
Pokud jste někdy smutní, že Happy Meal od McDonald’s cílí hlavně na děti, možná by vás nadchla novinka v nabídce, kterou řetězec aktuálně nabízí ve vybraných amerických pobočkách. Ve spolupráci s oděvní značkou Cactus Plant Flea Market přinesl Cactus Plant Flea Market Box, kterým chce zaujmout hlavně dospělé zákazníky.

Součástí krabice je samozřejmě jídlo a nápoj. Kromě samotného pokrmu obsahuje také malé překvapení v podobě jedné z trochu zvláštně vypadajících sběratelských figurek. Všechny čtyři mají veselý výraz a poměrně jednoduché provedení bez detailů, ale tvůrci dali každé alespoň jméno. Souběžně s menu vznikla ze spolupráce ještě kolekce oblečení a plyšové hračky. Na většině oděvů najdete buď přímo logo a nápis McDonald’s nebo alespoň grafiku s odkazem na zmíněné postavičky.
Nabídka samotného menu trvá od 3. října až do vyprodání zásob a zájemci ho zakoupí na pobočkách nebo přes aplikaci, jenže pouze pokud se nachází v USA. Lepší situace je u oblečení, které si můžete objednat nejpozději do 11. října a nemusíte být v zámoří.
Spojení nostalgie a trendu
Podle vyjádření ředitele marketingu v McDonald’s USA Tariqa Hassana zkrátka vzali Happy Meal jako jeden z nejvíce nostalgických prvků značky a zabalili ho novým způsobem, aby zaujal a přitáhl i dospělé fanoušky. Z toho důvodu si můžete do krabice vybrat právě tradiční produkty jako Big Mac nebo kuřecí nugety. Kromě vzpomínek na dětství využívá spolupráce oděvní firmy a fast foodu také popularitu, kterou mají mezi mileniály a generací Z limitované edice oblečení a tenisek. Samotná značka Cactus Plant Flea Market v minulosti pracovala třeba s Kanyem Westem nebo firmou Nike.
Zdroj: McDonald’s, Cactus Plant Flea Market
Odpovědět
Zobrazit komentáře