Na trh vstupuje nový online supermarket. Tomato.cz chce konkurovat cenou trvanlivého zboží i nabídkou netradičních potravin

Nový online supermarket Tomato.cz spouští svůj provoz v pondělí 8. března 2021. Reaguje tak na zvýšenou poptávku po online nákupu potravin a spotřebního zboží a současně přináší zákazníkům několik výhod. Zavedeným online supermarketům chce konkurovat zejména dostupnými cenami běžného sortimentu a také rozšířenou nabídkou sortimentu specializovaného, jako jsou světové cukrovinky a originální asijské suroviny. V první fázi bude rozvážet široký sortiment trvanlivých potravin a drogerie po území Prahy ve spolupráci s rozvozovou službou DoDo. 

Zdroj fotografií: Tomato.cz

“V současné době je pro mnoho lidí možnost online nákupu velmi vítaným a mnohdy jediným způsobem, jak si obstarat potřebné zboží. Řadu z nich ale odrazuje cena, která je často vyšší než při běžném nákupu v supermarketu. Chceme dát lidem možnost, aby si výhodně a pohodlně nakoupili do zásoby. Na Tomato.cz nakoupí veškeré trvanlivé potraviny a běžnou domácí drogerii za stejné nebo lepší ceny než v běžných supermarketech,” přibližuje koncept nového online supermarketu generální ředitel Viktor Mai.

Tomato.cz zajišťuje prozatím rozvoz po území hlavního města Prahy, a to prostřednictvím dovážkové služby Dodo. Delegováním na externího dodavatele chce společnost vyřešit obvyklé slabé místo online supermarketů – problémy s dovozem. “DoDo má s rozvozem potravin v ČR bohatou zkušenost a na trhu dobré jméno. Zaváží online objednávky velkých kamenných řetězců, online supermarketů i sítí rychlého občerstvení. Službu nám navíc přizpůsobil opravdu na míru,” komentuje výběr dopravce Viktor Mai. Po zaběhnutí služby má supermarket v plánu rozšířit rozvoz i do středních Čech a postupně do celé republiky.

Vedle standardního sortimentu je v nabídce také nejširší nabídka asijských ingrediencí a surovin pro přípravu pokrmů ze všech koutů Asie. Na Tomato.cz zákazníci seženou i oblíbené potraviny, které jsou v běžné síti jen těžko dostupné – od speciálních příchutí Coca-Coly přes americké cukrovinky až po širokou nabídku čokolád značky Lindt. 

Generálním ředitelem online supermarketu je Viktor Mai, který má v oblasti obchodu s potravinami a rychloobrátkovým zbožím v ČR téměř desetiletou zkušenost. Také díky dlouhodobě budovaným vztahům s dodavateli z celého světa tak může českým zákazníkům nabídnout nízké ceny i běžně obtížně dostupný sortiment.