Značka Skinners se pustila do odvětví barefoot bot. Kampaň k nové kolekci se dokonce stala jedním z nejúspěšnějších projektů týkajících se obuvi na platformě Hithit.
Po šesti letech působení se brněnská značka Skinners rozhodla své portfolio, které se dosud zaměřovalo na ponožkoboty, rozšířit o kolekci barefoot bot. Jedná se o obuv, která svým specifickým tvarem a materiály napodobuje chůzi naboso, ale zároveň chrání nohu před vnějším prostředím. Řada Skinners Walker je uzpůsobená pro nošení v městském prostředí, a kromě kvality provedení vsází zejména na elegantní design.


Zakladatelům Skinners totiž na trhu chyběly boty, které by splňovaly funkci barefoot obuvi a zároveň by dobře vypadaly. „Spousta klasických bot na trhu je sice hezká, ale zcela nefunkční. Na druhou stranu většina modelů barefoot obuvi není uzpůsobena pro celodenní nošení ve městě, nebo nevypadá dostatečně lichotivě,“ vysvětluje Petr Procházka, spoluzakladatel firmy.
Skinners Walker se budou vyrábět z italských kůží v několika barevných provedeních a ve velikostech 36 až 46. Vevnitř najdete podšívku z organického materiálu tencel. „Toto přírodní vlákno je vyrobeno z celulózových vláken eukalyptu a působí dvojím termoregulačním účinkem, a to v závislosti na ročním období. V teplých měsících vyniká výbornými chladicími schopnostmi, naopak v zimě příjemně zahřeje. Pro svou hebkost a bezkonkurenční kvalitativní vlastnosti je často využíván na prémiových matracích,“ popisuje Procházka.
Firma, která vyrostla díky crowdfundingu
Crowdfunding pro svůj rozvoj Skinners zvolili už potřetí. „U bot jsme nepoužili žádné standardizované řešení, jak je u většiny výrobců zvykem. Vše, od kopyt, až po formy na podešve, si vyvíjíme sami. Rozjezd této obuvní divize je pro nás proto velmi finančně náročný,“ nastiňuje Procházka důvod startu nové kampaně na portálu Hithit. Zajištění dostatečného množství předobjednávek pomůže firmě nejen s výrobou, ale umožní i nadále zůstat nezávislou na externích investorech a jiných finančních institucích.
Kampaň na podporu barefoot kolekce je zatím velmi úspěšná, cílové částky 550 tisíc značka dosáhla za pouhých osm hodin. V době psaní tohoto článku firma od více než 1,5 tisíce podporovatelů získala 5 349 542 korun. Do konce kampaně však zbývá ještě 5 dní. To znamená, že se projekt dost možná stane nejúspěšnější footwear kampaní na Hithitu. Dosud rekord drží zlínská značka Vasky s 5 490 378 korunami.
Zdroj: Skinners
Odpovědět
Zobrazit komentáře