Hot dog
Zdroj: David Todd McCarty, Unsplash

Oscar Mayer představil nanuk pro otrlé. Chutná jako hot dog

Ochutnali byste nanuk s příchutí párku v rohlíku? Americká značka salámů a uzenin Oscar Mayer připravila jejich limitovanou edici.

Výrobce salámů Oscar Mayer, který spadá pod firmu Kraft Heinz, přichází s další originální kampaní. Po tom, co letos v lednu prodával pleťové masky, které připomínaly salám, se nyní pustil do výroby nanuku s příchutí párku. Z hot dogů se tak staly cold dogy.

Hot dog
Zdroj: Peter Secan, Unsplash

Oscar Mayer se kvůli výrobě spojil se značkou prémiových zmrzlin Popbar. Ta pro něj navrhla nanuk, který má připomínat chuť ugrilovaného párku, a dokonce je ozdobený polevou, která napodobuje hořčici.

A proč by něco takového vůbec někdo vyráběl? Značka tvrdí, že si o to řekli samotní zákazníci. Na svém instagramovém účtu rozjela kampaň Stupid or Genius (Hloupé nebo Geniální). Pod příspěvky měli fanoušci vyjádřit svůj názor na návrhy, jak si vychutnat hot dogy neobvyklým způsobem. Cold dog byl jedním z nich. Soupeřil s dortem z párků a hráběmi, které měly na jednotlivé hroty napíchnuté párky, aby se opekly. Cold dogu údajně vyjádřil podporu největší počet sledujících.

„Oscar Mayer již více než 130 let vyvolává úsměvy a vnáší do každodenních okamžiků lehkost a my jsme nadšeni, že můžeme fanouškům přinést další úžasně zvláštní způsob, jak si užít náš ikonický párek a zároveň překonat letní vedra,“ okomentovala kampaň Anne Field, ředitelka komunikace pro Severní Ameriku u Oscara Mayera.

Cold dog v Česku bohužel (nebo bohudík?) neochutnáte, prodává se jen ve vybraných místech ve Spojených státech amerických. Značka kvůli němu také vzkřísila svůj slavný Wienermobile, což je osm metrů dlouhý hot dog na kolech. Nanuky v těchto dnech prodává i z jeho paluby.

Zdroj: Oscar Mayer

Ochutnal/a bys nanuk s příchutí hot dogu?