Vydejte se zpátky do budoucnosti s novou kampaní od Burger Kingu

Budoucnost nebyla nikdy tak nejistá jako dnes. Francouzská pobočka Burger Kingu proto zahájila novou kampaň, která představuje podobu Whopperu v roce 2030. Ten si dokonce můžete s předstihem objednat a zvolit si konkrétní den, ve kterém Vám bude za deset let doručen. Tím si zajistíte, že se v daném roce stane alespoň jedna dobrá věc.

Zdroj: Burger King

Kampaň, která spadá pod křídla kreativní agentury Buzzman, ukazuje mimo jiné časovou osu toho, co všechno by se mohlo v budoucnosti odehrát. Začíná to aktuální pandemií, pokračuje poplatky za kyslík v roce 2057 a končí nadvládou dinosaurů v roce 3129.

„Nikdo neví, co přinese zítřek, tak si v budoucnosti alespoň pošli něco dobrého k snědku,“ říká kampaň. Toho lze dosáhnout ve francouzské verzi aplikace Burger King, ve které si zvolíte konkrétní datum Vaší donášky. Tak budeme doufat, že Vám ji do té doby nesní nějaký hladový dinosaurus.