Zdroj: PRNewsfoto/Colgate-Palmolive

Výrobce mýdla sestavil sprchu, ve které se můžete umýt při hraní her

Značka kosmetiky Irish Spring se snaží zapůsobit na hráčskou veřejnost. V rámci marketingové kampaně vyrobila sprchu, díky které se hráč může umýt, aniž by musel svou oblíbenou činnost přerušit.

Když jsou hráči uprostřed důležitého souboje, to poslední, co chtějí, je hru vypnout a jít se osprchovat. Značka Irish Spring, která spadá pod společnost Palmolive-Colgate, dokonce tvrdí, že 1 z 5 hráčů mytí kvůli hraní vynechává úplně. Irish Spring chtěl tento „problém“ vyřešit, a proto zkonstruoval speciální sprchu, ve které se dá umýt při hraní, a usadil do ní portorického herního streamera FaZe Santanu.

Hráčská sprcha, kterou vyrobil Irish Spring.
Hráčská sprcha Irish Spring. Zdroj: PRNewsfoto/Colgate-Palmolive

Testování sprchy

Streamer se usadil do sprchy s průhledným exteriérem z plexiskla na klasické hráčské křeslo. Zatímco hrál hru a streamoval ji na platformě Twitch, ve sprše se spustilo automatické mytí, které využívalo mýdlo Irish Spring. Sprcha měla také masážní funkci. Událost, kterou značka oznámila 1. dubna, nejdříve veřejnost považovala za aprílový vtip. O měsíc později se však na sociálních sítích objevilo video se záznamem.

„Inspirován potřebou zachránit nosy před tyranií hráčského zápachu, Irish Spring využívá své odborné znalosti, aby přinesl zileniálům a hráčům po celém světě příjemnou vůni. Považujte to za konec hry pro nepříliš pěkné pachy,“ popisuje kampaň Emily Fong Mitchell, generální ředitelka divize Osobní péče pro Severní Ameriku ve společnosti Colgate-Palmolive.

Zileniálové, o kterých Fong Mitchell hovoří, představují generaci na hranici mezi mileniály a generací Z. Jsou příliš mladí na to, aby se plně identifikovali s mileniály, ale zároveň příliš staří na souznění s generací Z. Patří sem lidé, kteří se narodili přibližně mezi lety 1993 až 1998. Jedná se také zřejmě o cílovou skupinu této neotřelé kampaně.

Streamovaná událost s FaZem Santanou byla pouze demonstrativní a jednorázová. Nikdo další do speciální sprchy pravděpodobně nebude mít přístup, což vyvolává pochybnosti o smyslu kampaně. Motiv (ne)umývání hráčů značka používá na sociálních sítích dál.

Video o hráčské sprše, kterou vyzkoušel streamer FaZe Santana.

Zdroj: Colgate-Palmolive