Zdroj: Li Sun, Pexels

Ženská inkontinence je běžná. Odvážný billboard Elvie na to poukázal

Neobvyklý billboard značky Elvie zobrazoval ženu, které uniká moč. Kapající reklama měla přitáhnout pozornost k problematice ženské inkontinence.

Inkontinence trápí velké množství žen. Podle průzkumu, který provedla značka technologie pro ženy Elvie, jí v nějaké formě trpí až 84 % žen ve Velké Británii. Proto se na konci března rozhodla v Londýně zahájit provokativní kampaň s názvem Leaks happen, která na běžnost tohoto problému upozorní a pomůže zbořit tabu, které ho obklopuje.

Elvie poukazuje na problematiku ženské inkontinence.
Zdroj: Karolina Grabowska, Pexels

Elvie se za tímto účelem spojila s kreativní agenturou Don’t Cry Wolf a společně vytvořily třímetrový billboard se speciální vodní instalací. Zobrazoval ženu, které při cvičení mezi nohama protékal proud vody.

Žena na billboardu byla instruktorka fitness a matka dvou dětí Megan Burns, která od prvního porodu inkontinencí skutečně trpí. Za svůj problém se nestydí a naopak se o něm snaží šířit povědomí. Kampaň vznikla několik týdnů poté, co instruktorka zveřejnila na sociální síti TikTok video, které zobrazovalo únik moči při cvičení. TikTok však údajně video cenzuroval, protože ho považoval za nevhodné. Podobné případy podle společnosti Elvie přispívají k posilování tabu, které se váže k inkontinenci.

Kampaň má povzbudit ženy k tomu, aby začaly o svém problému s inkontinencí mluvit a vyhledaly profesionální pomoc. A zároveň má, samozřejmě, přitáhnout pozornost k produktům Elvie, které slouží k posilování ženského pánevního dna.

Zdroj: Metro.co.uk, Elvie, Campaignlive.co.uk