Česká módní značka SegraSegra otevřela vlastní online second hand. Od zákazníků v něm vykupuje své nošené kousky a nabízí je k dalšímu prodeji.
Značka SegraSegra dokazuje, že pro ni udržitelnost hraje zásadní roli. V rámci nového projektu Second SGR od zákazníků vykupuje oblečení, které už jim nadále nevyhovuje, a znovu ho dostává do oběhu.
Sortiment značky SegraSegra obsahuje funkční oblečení, které je navržené a šité přímo v České republice. Najdete v něm kousky pro ženy i muže, cyklisty nebo i matky, které nosí své děti v šátku. Právě poslední zmíněná skupina podle zakladatelek může zřízení second handu nejvíce ocenit. Matky údajně často váhaly nad nákupem, protože děti rychle rostou a například nosící kabáty tak mají jen relativně krátké využití.
„Vždycky jsme zákaznicím říkaly, že když se budou o oblečení dobře starat, ještě ho jednou výhodně prodají. A nakonec jim odkup nabízíme samy,” vysvětluje Dáša Mertová, spoluzakladatelka značky.
Jak to funguje?
Zákazníci mohou zboží od SegraSegra a příbuzné značky Mama by Segra v pěkném a udržovaném stavu nafotit a nabídnout k odkupu prostřednictvím e-mailu. Podle míry obnošení pak za své oblečení mohou dostat poukaz na další nákup v hodnotě 15 až 40 procent z nákupní ceny.
Podle spoluzakladatelky Elišky Mertové se služba zatím dobře osvědčila. „Od spuštění se nám podařilo prodat přibližně 60 kousků, ty nejoblíbenější se neohřejí ani 3 dny,” říká.
Zdroj: TZ
Odpovědět
Zobrazit komentáře