Everist
Zdroj: Steve Johnson, Pexels

Kanadský Everist vytvořil revoluční mýdlo bez obsahu vody

Startup Everist, který se svými kosmetickými produkty cílí především na „ekologické optimisty“, nově uvedl na trh koncentrát na mytí těla zcela bez obsahu vody.

Kanadský Everist úspěšně debutoval už v únoru letošního roku s bezvodou péčí o vlasy. K šamponu a kondicionéru nyní přidává i koncentrované mýdlo. Použití je stejné, jako jsou spotřebitelé zvyklí u běžných mýdel. Malé množství produktu se v dlani smíchá s vodou a vytvoří pěnu. Mytí se tedy bez vody nakonec neobejde, ale značce jde o její šetření při výrobě.

Everist
Zdroj: Armin Rimoldi, Pexels

Everist chce svými produkty především změnit způsob, jakým lidé přemýšlí o své běžné denní péči. Podle startupu je potřeba omezit tradiční kosmetické výrobky s obsahem vody, které mají nezanedbatelný dopad na uhlíkovou stopu a množství plastového odpadu. Proto mají jejich produkty bezvodé, čistě rostlinné složení a jsou zabalené do nekonečně recyklovatelných hliníkových obalů.

Od vstupu na trh zaznamenala společnost Everist rychlý růst, a to jak v budování loajální zákaznické základny, tak v maloobchodní expanzi. Za méně než rok navíc značka získala řadu ocenění, včetně ELLE 2021 Green Beauty Stars, Cosmopolitan’s 2021 Holy Grail Beauty Awards, PopSugar’s 2021 Beauty Awards, The Kit’s 2021 Beauty Disrupter Awards nebo Men’s Health 2021 Grooming Awards.

Everist své produkty zatím nabízí jen na kanadském a americkém trhu, ale v budoucnu plánuje další rozšíření do světa.

Zdroj: Everist