Monopoly
Zdroj: Pixabay

Naštvat se u hry Monopoly je pro děti prospěšné, tvrdí Hasbro

Výrobce hraček a her Hasbro v nové kampani vysvětluje rodičům, že prohrávat v deskové hře Monopoly má dobrý vliv na vývoj dětí.

Monopoly jsou populární stolní hrou, u které se dokážou zabavit lidé všech věkových kategorií. Zároveň ale také představují rychlý způsob, jak narušit rodinnou pohodu. Podle průzkumu, který provedlo Hasbro, se u Monopolů pohádá dokonce 8 z 10 lidí. V nové kampani, kterou vytvořilo ve spolupráci s nizozemskou agenturou KesselsKramer, se ale značka snaží ukázat, že na tom není nic špatného – ba naopak.

Podle nové kampaně hra Monopoly učí děti, jak se vyrovnat s prohrou.
Podle nové kampaně hra Monopoly učí děti, jak se vyrovnat s prohrou. Zdroj: KesselsKramer

Grafiky vytvořené pro nizozemský a belgický trh nezobrazují klasickou rodinnou idylku, na jakou je veřejnost u reklam na deskové hry zvyklá, ale naopak velmi naštvané děti, které prohrávají v Monopolech. Expertka na dětský rozvoj Krista Okma, která na kampani spolupracovala, totiž tvrdí, že Monopoly přispívají k emočnímu vývoji dětí – pomáhají jim naučit se zdravě vyjadřovat své emoce a vyrovnat se s prohrou a zklamáním.

Vznikla tak zajímavá kampaň na produkt, který už je desítky let celosvětově známý a příliš se nemění – až na mutace přizpůsobené různým aktuálním trendům, například verze o Avengers nebo Stranger Things. Podívat se na takový produkt z nového úhlu tedy není úplně jednoduchý úkol.

Billboardy s fotografiemi Hasbro na začátku září vystavilo na ulicích, se kterými se obchoduje v nizozemské verzi hry, a kampaň spustila i v online prostředí.

Zdroj: KesselsKramer