Brazilská pobočka automobilky Chevrolet vytvořila hru Zap Racing, kterou můžete hrát přes WhatsApp. Chce řidiče upozornit na rizika spojená s používáním telefonu a nepozorností při řízení.
O nevhodnosti používání mobilního telefonu během řízení ví asi téměř každý. Přesto jsou stále lidé, kteří za jízdy píšou zprávy, sledují videa a zkrátka se plně nevěnují řízení. Automobilka Chevrolet proto v Brazílii přišla s mobilní hrou Zap Racing, která před riziky varuje.
Zap Racing spustíte a hrajete v aplikaci WhatsApp po napsání několika příkazů do chatu Chevroletu, na které odpovídá chatbot. Potom už stačí odstartovat. V jednotlivých zprávách je zobrazený automobil, který se postupně přibližuje k překážkám jako jsou stromy nebo cyklisté. Úkolem uživatele je vyhnout se jim s pomocí psaných příkazů, jinak narazí a hra končí, což se dříve či později stane. Už zpočátku je hra rychlá, ale s dalším postupem se obtížnost ještě zvyšuje.
Nakonec uživateli přijde zpráva s upozorněním na rizika používání telefonu u řízení a odkazem na web automobilky, kde jsou další informace k tématu. Přestože hra funguje i u nás a stačí pro ni jednoduché příkazy, vznikla primárně pro brazilský trh, a proto je celá v portugalštině.
Automobilka k další propagaci hry využívá sociální síť Instagram a Twitter, zároveň se tím snaží oslovit i mladší řidiče. V minulosti už podobný způsob reklamy použila automobilka Acura, která patří pod Hondu, tehdy k tomu využila Facebook.
Zdroj: Chevrolet, The Drum
Odpovědět
Zobrazit komentáře